Interesse in de Gym of Fit & Fun bij Gym Vereniging Noordeloos? Kom gerust eens langs voor twee gratis proeflessen! Je bent van harte welkom!

Lid worden?

Het GVN lidmaatschap wordt aangegaan tot het einde van het verenigingsjaar (het verenigingsjaar loopt van 1 augustus t/m 31 juli, in de maanden juli en augustus wordt geen les gegeven). Opzeggen van lidmaatschap dient schriftelijk (of per mail) te gebeuren vóór 31 mei, voorafgaand aan het nieuwe gymseizoen.

Kosten GVN lidmaatschap
– Gym € 130 per jaar

– Fit & Fun € 190  jaar

Betaling geschiedt per jaar of per halfjaar. Het bankrekeningnummer is: NL 79 RABO 0346328403 t.n.v. Gymnastiek Vereniging Noordeloos.

Assistenten - Gym Vereniging Noordeloos

Aanmeldingsformulier GVN
PDF – 53.4 KB 9 downloads
Regels Lidmaatschap GVN - sept 2020
PDF – 91.8 KB 5 downloads

Strippenkaart Fit & Fun

Bij Fit & Fun kunnen de lessen ook gevolgd worden met een strippenkaart à € 60 voor 10 lessen. Gebruik dan onderstaand aanmeldingsformulier.

Stort € 60 op NL 79 RABO 0346328403 t.n.v. Gymnastiek Vereniging Noordeloos en je ontvangt de strippenkaart  bij de eerst volgende les. Uitgegeven strippenkaarten zijn geldig tot einde van het seizoen en worden niet teruggenomen of gerestitueerd.

Aanmeldingsformulier Strippenkaarthouders
PDF – 114.6 KB 4 downloads