Interesse?

Het is altijd mogelijk om een les bij te wonen. Kom dus gerust een keer langs voor één of twee proeflessen. Vooraf aanmelden is niet nodig. Je bent van harte welkom!

Lid worden?

Leuk als je lid wilt worden! Hier kun jij je inschrijven. Het GVN lidmaatschap kost €130,- per jaar. Een verenigingsjaar loopt van 1 augustus t/m 31 juli van het jaar daarop. Het lidmaatschap wordt aangegaan tot het einde van het verenigingsjaar. Wordt je gedurende het jaar lid, dat wordt de contributie naar rato berekend voor het nog resterende verenigingsjaar.

Betaling geschiedt per jaar. Het bankrekeningnummer is: NL 79 RABO 0346328403 t.n.v. Gymnastiek Vereniging Noordeloos.

Voor meer informatie, zie de regels van het GVN lidmaatschap in het document onderaan deze pagina.

Lidmaatschap opzeggen?

Opzeggen van lidmaatschap dient schriftelijk te gebeuren vóór 31 mei, voorafgaand aan het nieuwe gymseizoen. Opzeggen kan per e-mail of door het invullen van het contactformulier.

Assistenten - Gym Vereniging Noordeloos

Regels Lidmaatschap GVN