Groepen

Peuters en kleuters t/m groep 2

De peuters en kleuters leggen een parcours af in de gymzaal. Ze slingeren als apen, trotseren ruwe zeeën en beklimmen bergen. Natuurlijk is er aan het eind van de les nog tijd voor een spelletje en een dansje. Al deze bewegingen zijn goed voor de grove motoriek, coördinatie, kracht, snelheid en inzicht. Ook leren ze hoe ze zich in groepsverband moeten gedragen. De lessen zijn voor peuters vanaf 2,5 jaar. In overleg mag op jongere leeftijd gestart worden.

Peuters en Kleuters - Gym Vereniging Noordeloos

Groep 3 t/m 5

Meisjes en jongens vanaf groep 3 t/m groep 5 van de basisschool gymmen op de diverse gymtoestellen. Elk jaar verbeteren zij hun kunsten op onder andere balk, lange mat, brug en sprong.

Groep 3 t/m 5 - Gym Vereniging Noordeloos

Groep 6 t/m 8

De kinderen van groep 6 t/m 8 hebben hun eigen groep. Zij trainen op hun eigen niveau. We oefenen voor een onderlinge wedstrijd of spetterende uitvoering. En wat te denken van een gezellige seizoens-afsluiting. Nieuwsgierig geworden? Tot snel in de gymzaal!

Middelbare school

Ook als je al naar de middelbare school gaat, kun je nog steeds met veel plezier naar de gymzaal om samen met leeftijdsgenoten te bewegen!

Groep 6 t/m 8 en ouder - Gym Vereniging Noordeloos

Kanjerregels Gym Vereniging Noordeloos

In het kader van 'Noordeloos Kanjerdorp' hebben we afspraken gemaakt over hoe de lessen verlopen en hoe we met elkaar omgaan. Dit  om meer duidelijkheid en structuur te geven aan de gymlessen en het plezier van iedereen tijdens de gymlessen te vergroten.

Kanjerregels Peuters & Kleuters
PDF – 134,2 KB 1088 downloads